RSS vesti

09-13. април 2015.

Остале фотографије погледајте ----->ОВДЕ
09.04.
Пошли смо из Скерлићеве улице у 21 сат. Преко Вршца, Решице, Хацега и Себеша ујутро око 8 сати смо дошли до дома Оаша на обали истоименог вештачког језера.
10.04.
Сместили смо се у мотел и кренули минибусом ка масиву Шуреану. Уз потешкоће због новог снега ставили смо ланце на точкове и успели да дођемо до пропланка Поарта Раиулуи. Овде се налази неколико нових туристичких објеката. Одатле смо кренули на успон.
Шуреану. Тура: са пропланка Поарта Раиулуи/1480м/ шумским путем поред скијашког центра дошли смо до превоја Курматура Шуреану на коме се налази скијашки објекат. Мало смо одморили и кренули ка врху. Снијег је на почетку био мекан и пропадало се али касније на падини је био тврђи бољи за кретање. По лепом сунчаном дану смо изашли на врх Шуреану-2059м одакле је био добар поглед на околне планине од којих се истицао масив Паранга на југу и Ретезата на западу. Вратили смо се истом стазом. Дужина туре је била око 12км, успон 500м, учесника 13, време трајања 5 сати.
11.04.
Масив Чиндрел. Ујутро смо у 9 сати кренули одмах из дома маркираном стазом. Поеле блажег терена стаза касније води уз стрму клизаву падину у четинарској шуми. Прво смо изашли на врх Оаша Маре /1731м/ где престаје шума и почињу огромне голе травнате површи сада покривене дебелим снијегим. Са овог врха се део група вратио у дом а даље смо преко предела Домнилор наставили ка истоку све до првог врха у масиву преко 2000м. Изашли смо на врх Шербота Маре-2014м и вратили се истом стазом у дом. Дан је био иделана а снег прилично погодан за пешачење. Дужина туре је била око 24км, успон 950м, учесника 13 до првог врха а 7 до главногх врха. Време трајања туре је било 11 сати.
12.04.
Долина између масива Чиндрел на северу и Лотрулуј на југу. Тура: Cabana Tartarau-долина реке Frumoasa-Cabana Frumoasa /1500m/. Кренули смо шумским путем уз долину бистре реке. Већ од почетка на путу је било залеђеног снијега. Стигли смо до напуштеног дома, мало одморили и вратили се истим путем назад. Други део групе дошао је до Cabanе Tartarau и вратили су се путем поред језера до дома. Дужина туре уз долину реке била је око 20км, успон 200м, време трајања 5 сати, број учесника 7. Група која се вратила у дом прешла је око 9км.
13.04.
Дан за повратак. Вратили смо се путем преко Себеша и Орашја и отишли до локалитета Sarmizegetusa Regia, старог Дачког града и светилишта. Пут је у лошем стању па смо дуго путовали до тамо. По обиласку локалитета вратили смо се преко Хацега до Решице где смо се кратко задржали и вратили се преко Вршца за Београд где смо стигли око 21.сат.