Istočni Karpati, Rumunija
 30.04.
- 03.05.2010.

30. april 2010.
Pošli smo  u 17 sati. Granicu kod Vršca smo prešli oko 22 sata.

01. maj 2010.
Ujutro oko 9 sati došli smo u rudarsko mesto Balan,  u zapadnom podnožju planine Hašmaš.

Tura HAŠMAŠ: Iz Balana smo krenuli oko 9,15. Markiranom stazom kroz šumu prvo smo došli do izvora na ivici šume a uskoro i do podnožja impozantne stene Singuratice/1650m/  Tu smo odmorili i krenuli dalje do najvišeg vrha planine Veliki Hašmaš/1792m Tamo smo bili oko 13 sati. Preko još jednog vrha sišli smo na prostrane proplanke okružene šumovitim visovima sve do severne doline reke Oilor kuda smo otišli do Crvenog jezera gde smo i završili pešačku turu.

Dužina ture oko 19km. Broj učesnika 33. Uspona oko 900m.

Masiv Hašmaš

Stena Singuratica

Vrh Veliki Hašmaš

Proplanci Hašmaša

Kratko smo se zadržali u kanjonu reke Bekaz i otišli niz dolinu do mesta Bikaz. Dalje niz dolinu reke Bistrice otišli smo do manastira Bistrice.

Već je bilo predveče. Vratili smo se putem oko jezera Muntele Izvorul i u odredište Durau
stigli tek oko 21 sat po našem vremenu. Tu su nas lepo dočekali domaćini i smestili u dobrom hotelu.

Kanjon Bikaz

Manastir Bistrica

Durau
02. maj 2010.

Tura
ĆEHLAU: U 8 sati smo krenuli iz Duraua/850m/ markiranom stazom do doma Fantanele/1220m/.  Tu je deo grupe odustao i otišao na vodopad Duruitoarea/1250m/ a veći deo grupe je nastavio uspon ka vrhovima planine. Staza ide kroz šumu do stene Dorobantuliu, pa stena Lata i onda poznata Panagia odmah ispred vrha Toake.

Masiv Ćehlau

Dom Fantanele

Stena Dorobantului

Stena Panagia
Zaobišli smo stenu i stazom otišli do južnog prevoja i onda uspon na vrh Toaku/1904m/, najizrazitiji vrh planine. Na vrhu je meteorološka stanica. Sišavši sa vrha na prevoj deo grupe je odlučio da ne ide na najviši vrh već su se vratili da bi stigli za dana da odu do vodopada. Nas  trinaestoro smo nastavili dalje do doma Dokia/1750m/  i onda travnatim terenom obraslim borom krivuljom otišli do najviše kote planine, vrh Okolašul Mare/1907m/. Sa vrha izuzetan pogled ka jugu, na strme stenovite odseke i proplanke u nižim delovima planine. Povratak istom stazom u dom oko 19 sati.

Dužina ture je bila oko 21km. Na Toaku je izašlo 28, na Okolašul Mare 13 planinara. Uspona oko 1100m.

Vrh Toaka

Vrh Okalašul Mare i dom Dokia

03. maj 2010.

Manastiri Moldavije i Bukovine
: Krenuli smo u 6 sati  na istok , prvo u Manastir Njamt u Moladaviji.

Manastir Njamt

Dalje na sever u Bukovini obišli smo još  manastir Humor. Zatim smo krenuli ka planini Rarau ali nismo uspeli propalim i strmim makadamskim putem da izađemo do planine. Vratili smo se nazad preko Vatra Dornei i nastavili dugo putovanje sa kratakim  odmorom u Bistrici, i preko Kluža i....

Manastir Humor

04. maj 2010 . Na granicu smo stigli oko    3,30. U Beograd smo stigli  u 5 sati ujutro posle  23 sata putovanja, ali ne žalimo.